ERASMUS+

Enllaç a ERASMUS + PROJECTS

PRIMERA REUNIÓ 'ACT LOCAL THINK GLOBAL'

19-01-2024

Hem tingut la nostra primera trobada transnacional del projecte "Act Local, think Global" que durem a terme fins al 2025. En aquesta proposta participem amb escoles i socis de Turquia, Romania i Alemanya. L'objectiu principal del projecte és "educar els nostres alumnes sobre el canvi climàtic i què podem fer per resoldre aquest problema mundial". La propera reunió la tindrem a Stuttgart (Alemanya), el proper mes de juny.

ÚLTIMA REUNIÓ DEL PROJECTE 'CITIES GOING GREEN

22-01-2024

L'Aitor, mestre d'Educació Física, va anar a Xipre a fer l'última reunió del projecte Cities Going Green.
Hem estat treballant en aquest projecte durant dos anys amb socis de Xipre, Estònia, Grècia i Polònia.
La temàtica es relaciona amb la sostenibilitat i el medi ambient. Hem elaborat un joc digital on els alumnes podran crear una ciutat i fer-la el més sostenible possible, millorant aspectes com la qualitat de l’aigua, de l’aire o el reciclatge.
Implementarem aquesta proposta amb els nostres alumnes durant les pròximes setmanes!

BEE LEAGUE

22-01-2024

La Bee League es va crear en col·laboració amb l'escola KTET de Kildare (Dublín). Es tracta d'un projecte que té com a objectiu principal animar els nens d'arreu del món a aprendre l'ortografia correcta de les paraules alhora que es diverteixen en contacte amb estudiants d'altres països. Els alumnes estan agrupats en diferents equips i obtenen punts segons les diferents activitats/jocs d'ortografia. Té un format de gamificació amb quatre rondes competitives que es desenvoluparan en diferents moments del curs escolar. La primera serà a finals de novembre.

MOVILITAT A FRANÇA PEL PROJECTE 'STEM'

22-01-2024

El Dani, la Cristina i l'Àngels estan a "Aix-en-Provence" (França) per atendre el projecte "STEM". Han visitat l' "Ecole Jeanne d'Arc", on s'estan formant en aquesta metodologia. També, estan participant en diverses activitats per poder-les duur a terme amb els alumnes de la nostra escola. En aquest projecte també participen Alemania i Turquía i està sent una estada molt productiva.

PRIMERA REUNIÓ PROJECTE 'HEALTH'

22-01-2024

El passat 8 de novembre vam tenir la reunió d'inici del projecte " Health Education And Active Lifestyle Turn Into Happiness" que el durem a terme fins al 2025. En aquest participem amb escoles i socis de Turquia, Itàlia i França. L'objectiu principal del projecte és "educar els nostres alumnes cap a un estil de vida saludable practicant esports i jocs i adoptant un alimentació saludable". Farem la nostra propera reunió a Espalion (França), al febrer.

REUNIÓ DEL PROJECTE "THE ART OF CREATIVE WRITING"

19-01-2024

A l'Escola Sant Josep hem tingut la visita de professors de Turquia, Romania, Espanya i Irlanda. Han vingut a assistir a una reunió sobre un projecte Erasmus anomenat 'THE ART OF CREATIVE WRITING'. En aquest projecte, l'objectiu principal és treballar la narració a través de l'art i la gamificació. Ha estat un plaer tenir-vos aquí!

VIATGE A BERLIN

25-10-2023

La Cristina, mestra d’anglès i el Dani, tutor de 5è de primària, han dut a terme la primera reunió del projecte STEM a Berlin.
En aquest projecte participen socis de França, Turquia, Alemanya i Espanya.
Mitjançant aquesta proposta es pretén treballar la metodologia STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics) combinant-la amb la narració digital i la gamificació.
Les reunions han estat molt productives i s’han establert els primers passos i les primeres actuacions del projecte.