NOTÍCIES

Totes les notícies de la nostra escola!

NEWSLETTER DE FEBRER

08-03-2024

La Newsletter de febrer engloba tot un seguit d'esdeveniments interessants que han anat sorgint durant aquest mes, així doncs, us podreu trobar amb informació rellevant sobre; el Carnestoltes 2024 que vam viure a l'escola, seguidament s'explica com vàrem celebrar el Saint Valentine's Day i les diferents activitats que es van portar a terme i també s'inclou una breu explicació sobre el que es va realitzar durant el dia de Dijous Gras. I finalment, podreu veure els projectes Erasmus protagonistes d'aquest mes, com és el cas del projecte; "Protect Nature. Nature is my future", que està relacionat amb la presa de consciència de les problemàtiques actuals que afecten el nostre medi ambient i a la nostra natura. També es fa una especial menció al projecte "Health", que tracta la importància de seguir una vida saludable i activa des que som petits.
I fins aquí!! Us convidem a llegir-la a tots i a totes!

Newsletter de Febrer.pdf

NEWSLETTER DE GENER

02-02-2024

La Newsletter de gener engloba un seguit d'esdeveniments interessants que han anat sorgint durant aquest mes, així doncs, us podreu trobar amb una entrada sobre; la matrícula de
l'escola que ja està en actiu, parlem com vàrem celebrar el Dia de la Pau, també podreu obtenir informació sobre el taller relacionat amb l’educació per a la salut que es va portar a
l'escola. D'altra banda, s'inclou una breu descripció sobre la situació d'aprenentatge que s'està realitzant a I4. I finalment, podreu veure els projectes Erasmus protagonistes d'aquest mes, com és el cas del projecte "The Art of creative writing", que està relacionat amb l'escriptura creativa, i el projecte "Speech" que tracta sobre les diferents metodologies per estimular el llenguatge dels alumnes. I fins aquí!! Us convidem a llegir-la a tots i a totes!

NEWSLETTER GENER.pdf

NEWSLETTER DE DESEMBRE

26-12-2023

Aquest és el link per llegir la newsletter  amb algunes activitats més destacades d’aquest mes desembre tan especial.

NEWSLETTER DE DESEMBRE

Esperem que us agradi molt.

NEWSLETTER DE NOVEMBRE

22-12-2023

Ja tenim la newsletter del mes de novembre. Hem fet moltes coses a l’escola durant aquest mes.

NEWSLETTER DE NOVEMBRE

Us animem a que entreu i la llegiu amb els vostres fills/es.

XERRADA SOBRE ELS MINERALS

24-11-2023

Hem tingut una visita molt especial, Joan Carles Mérida Alberich, membre del grup minerològic de Catalunya, va venir a la nostra escola a parlar sobre els minerals que es poden trobar a les mines, canteres o deserts i com poden arribar a cristalitzar.. la natura té les seves pròpies lleus i cada muntanya les seves propietats, és una activitat que està dintre del nostre projecte Erasmus plus, “ the nature is the future”. Ha estat molt interessant i els alumnes han pogut resoldre dubtes que tenien.. gràcies Joan Carles per regalar-nos minerals i compartir les teves experiències!

NEWSLETTER D'OCTUBRE

24-11-2023

Aquest és el link per llegir la newsletter que hem elaborat amb algunes activitats més destacades del mes d'octubre

NEWSLETTER D'OCTUBRE

Esperem que us agradi.

DIA DE LA MÚSICA

24-11-2023

Hem celebrat el día de Santa Cecília, la patrona de la música i els músics, i és que resulta que a la nostra escola en tenim uns quants!!
La Cristina, mestra de l’escola, ha fet un petit concert amb guitarra als infants de la nostra llar!!
Ens hem quedat bocabadats, escoltant com tocava la guitarra!! A més, hem ballat i hem cantat molt!!

NEWSLETTER DE SETEMBRE

24-11-2023

Aquest és el link per llegir la primera newsletter d'aquest curs que hem elaborat amb algunes activitats més destacades del mes de setembre

NEWSLETTER DE SETEMBRE